همشهری آنلاین: رقابت‌های شمشیربازی لیگ برتر آقایان ایران با چهارمین قهرمانی متوالی شمشیربازان دانشگاه آزاد در مجموع سه اسلحه به پایان رسید.

Fencing Team

به گزارش روابط عمومي فدراسيون شمشيربازي، در پيكارهای اسلحه سابر و در جمع 10 تیم شرکت‌کننده، سابریست‌های دانشگاه آزاد با کسب 64 امتیاز بر سکوی نخست ایستادند، تیم فولاد آلیاژی یزد با 52 امتیاز دوم شد و تیم‌های بیمه معلم و هیات اردبیل بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

در مبارزات اسلحه اپه تیم‌های دانشگاه آزاد و بیمه معلم با 66 امتیاز در یک دیدار مجدد (باراژ)به مصاف هم رفتند که بیمه معلم در یک دیدار نفس‌گیر 41 بر 38 از سد دانشگاه آزاد گذشت و قهرمان این اسلحه شد، دانشگاه آزاد دوم شد و هیات اردبیل و البرز گشت کیش سوم مشترک شدند.

در مسابقات اسلحه فلوره هم دانشگاه آزاد با کسب 44 امتیاز اول شد، بیمه معلم با 42 امتیاز بر سکوی دوم ایستاد و تیم‌های آسانبر خیام و هیات زنجان سوم مشترک شدند.

در مجمع سه اسلحه هم دانشگاه آزاد با کسب 175 امتیاز برای چهارمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر شمشیر بازی آقایان ایران شد، بیمه معلم با کسب 159 امتیاز دوم شد و هیات شمشیربازی اردبیل و آکادمی البرز بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

کد خبر 362376

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha